Muzej grada Ludbrega (u daljnjem tekstu: Muzej) je javna ustanova čiji su programi i djelovanje zakonom utvrđeni kao javni interes, te se u cijelosti ili djelomično iz proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave ili državnog proračuna. Muzej upoznaje javnost o organizaciji i programima svog rada te načinu objavljivanja poslova iz svoje muzejske djelatnosti pružanjem informacija putem sredstava javnog priopćavanja. Osim navedenog, pravo na pristup informacijama, sukladno odredbama Zakona o pravu na pristup informacijama (NN 25/2013) obuhvaća pravo svake domaće ili strane, fizičke ili pravne osobe na traženje i dobivanje informacija i obvezu Muzeja da korisniku omogući pravo na pristup zatraženoj informaciji. Muzej grada Ludbrega dužan je redovito objavljivati informacije kaka za to i ne postoji poseban zahtjev, već takvo objavljivanje predstavlja obvezu određenu zakonom ili drugim općim propisom, a sve u cilju pravodobnog i točnog informiranja javnosti. Informacija je napisani, nacrtani, slikovni, tiskani, snimljeni, magnetni, optički ili drugi zapis podataka o pojedinačnom predmetu koji čini sadržajnu cjelinu, a koju posjeduje, stvara, raspolaže i nadzire Muzej.
Osnovni podaci o ustanovi
Naziv ustanove: Muzej grada Ludbrega
Adresa: Trg Svetog Trojstva 19, 42230 Ludbreg
Odgovorna osoba: Branko Dijanošić, ravnatelj
Telefon: +385 (0)42 360 114
E-mail: info@czkidn.hr
Internet stranica: https://czkidn.hr/
OIB: 72149749030
Muzej grada Ludbrega ima status javne ustanove koja muzejsku djelatnost obavlja kao javnu službu.
Djelatnost Muzeja grada Ludbrega od posebnog je interesa ne samo za uže već i šire regionalno područje, a ostvaruje se kroz muzejske i izdavačke programe.
Muzej grada Ludbrega kroz svoju djelatnost obavlja:
- sustavno prikupljanje, čuvanje, istraživanje civilizacijskih i kulturnih dobara te stručnu i znanstvenu obradu istih, sistematizaciju u odjele i zbirke predmeta iz povijesti općine, grada, kulturne i gospodarske povijesti, znanosti i tehnologije
- zaštitu muzejske građe i muzejske dokumentacije
- pripremanje i organiziranje stalnih i povremenih izložbi
- izdavanje kataloga, monografija i knjiga
- objavu podataka o muzejskoj građi i muzejskoj dokumentaciji
Način ostvarivanja prava na pristupi informacijama
Muzej upoznaje javnost o terminima i načinu obavljanja poslova iz svoje muzejske djelatnosti pravodobnim i točnim objavljivanjem informacija na svojoj internet stranici te putem javnih i društvenih glasila.
Pored navedenog, korisnici ostvaruju pravo na pristupi informacijama podnošenjem pisanog zahtjeva Muzeju, odnosno službeniku za informiranje, sukladno odredbama Zakona o pravu na pristup informacijama. Obrazac Zahtjeva za ostvarivanje uvida u muzejsku građu i muzejsku dokumentaciju dostupan je na internet stranici Muzeja.
Muzej omogućava davanje informacija korisniku koji je podnio zahtjev na sljedeće načine:
- neposrednim davanjem informacije
- davanjem informacije pisanim putem
- uvidom u dokumente ili izradom preslika dokumenata koji sadrže traženu informaciju
- dostavljanjem preslika dokumenata koji sadrži traženu informaciju
- na drugi način koji je prikladan za ostvarenje prava na pristup informaciji
Muzej ima pravo uskratiti pristup informacijama u slučajevima propisanim odredbama Zakona o pravu na pristup informacijama.
Rokovi za ostvarivanje prava na pristup informacijama
Temeljem pisanog zahtjeva Muzej će omogućiti podnositelju zahtjeva pristup informaciji najkasnije u roku od 15 dana od dana podnošenja zahtjeva. U slučaju nepotpunog ili nerazumljivog zahtjeva Muzej će pozvati podnositelja zahtjeva da ga ispravi u roku od 3 dana, a ukoliko podnositelj zahtjeva ne postupi na odgovarajući način Muzej će odbaciti zahtjev kao nerazumljiv i nepotpun. Ukoliko Muzej ne posjeduje, ne raspolaže ili ne nadzire zatraženu informaciju, a ima saznanja o nadležnom tijelu koje informaciju posjeduje, raspolaže i nadzire, bez odgode, a najkasnije u roku od 8 dana od zaprimanja zahtjeva o istom će obavijestiti podnositelja zahtjeva.
Zakon o pravu na pristup informacijama NN 25/13